Система за управление на обслужването за ТП НОИ София

Чакането е един от факторите, които имат трайно влияние върху нагласата на аудиторията. То е дразнещо, мъчително и изключително скъпо. Той е най-важният фактор в обслужването, макар да не е единствения. Доброто обслужване е основата на общественото одобрение. За 70% от хората това е от най-голямо значение при престоя им в един обект.
До преди няколко години този проблем се решаваше частично от т.нар. системи за управление на опашките (QMS). Промяната в динамиката на всекидневието и все по-високите критерии на клиентите изискват нов по-гъвкав и ефективен подход. Именно такъв предлага ИТ решението EMO-Q, което представлява система от ново поколение. Заложените инновативни технологии създават нови по-гъвкави възможности на обслужване за вашите клиенти/посетители както и приоритизиране на различните услуги.
Дигитализацията, интернет и технологииите дават много нови възможности за по-добра организация и обратна връзка, на базата на която да се правят непрекъснати подобрения. Обслужването има ключова роля за удоволетворението на гражданите от администрацията.
| Свали брошура |
| Разгледай онлайн |