Недостатъчно място за информацията? | Просто преминете към EMOCION |
От миналото към бъдещето
Концепцията за дигитална медия (диджитал сайнидж) в хотелите съществува от много години. Досега най-често тя присъства под формата на обособен „телевизионен канал“, предназначен за ползване в стаите на хотела. Идеята е посетителите да получат по по-улеснен начин информация за услугите, от които могат да се възползват в рамките на хотела – ресторанти, забавни мероприятия, екскурзии и др.
В наши дни, благодарение на дигиталните мрежи, разнообразието от дисплеи и други устройства за изображение (киоски, тотеми, интерактивни табла, портативни медийни устройства) тази информация излиза извън обсега на стаите с мисията не само да информира, но и да създаде усещането за едно по-приятно преживяване в лобитата, ресторантите и фоайетата на хотелите.
В хотели с конферетни центрове, предназначени за хиляди души, система от типа 'digital signage' е бърз и гъвкав механизъм за поддържане на информацията за коференции и изложби винаги актуална и точна. Тя е подходяща също така и за упътване на посетителите къде каква услуга могат да получат, респективно по кой път да стигнат до определена цел.