Чакането е един от факторите, които имат трайно влияние върху нагласата на аудиторията. То е дразнещо, мъчително и изключително скъпо. Той е най-важният фактор в обслужването, макар да не е единствения. Доброто обслужване е основата на общественото одобрение. За 70% от хората това е от най-голямо значение при престоя им в един обект.
Според изследване от 2014 година, 66% от посетителите показват неудовлетвореност от обслужването в обществения сектор и трудно заделят времето необходимо за рутинните дейности, свързани с него.
До преди няколко години този проблем се решаваше частично от т.нар. системи за управление на опашките (QMS). Промяната в динамиката на всекидневието и все по-високите критерии на клиентите изискват нов по-гъвкав и ефективен подход. Именно такъв предлага ИТ решението EMO-Q, което представлява система от ново поколение. Заложените инновативни технологии създават нови по-гъвкави възможности на обслужване за вашите клиенти/посетители както и приоритизиране на различните услуги.
Какво постигате?
Организирате екипа си за оптимално обслужване на човекопотока. | |
Създавате приятна и релаксираща среда, в която чакането е придружено с предоставяне на полезна информация по един непринуден и ненатрапчив начин. | |
Забавлявате посетителите посредством дигитална медия Emocion. | |
Сигурни сте, че гражданите са правилно разпределени към обслужващия персонал, разполагащ със съответните за търсената услуга компетенции. | |
Намалявате времето за чакане. | |
Постигате по-високо удоволетворение от обслужването. | |
По-ефективно използвате ресурсите на администрацията. |